دلم صاف نشده بود

1379677973693895_large.jpg 

 

ازکربلاشهیدحجت بهم زنگ زد

گفت برام دعاکن

 منم باخنده گفتم تواونجای بایدبرامن دعاکنی بعد

باگریه بهم گفت چندباردارم میرم حرم حضرت ابالفضل(ع) ولی هنوزآقااذن دخول حرم امام حسین رو

بهم نداد

باتعجب گفتم

 ازکجافهمیدی؟بعدگفت دلم هنوزصاف نشد ...

خلاصه شب دوباره زنگ زدباحالت عجیبی گفت رفتم حرم رفتم حرم یاحسین یاحسین عجب حالتی داشت همون شب مجلسه روضه داشتیم ازکربلاباتلفن برامون روضه خوند.... دیونه

کربلاتم ازبچه گی مبتلاتم ....

 

                                                     کیامرث پیرمرادی (دوست شهید حجت )

نظرات 1 + ارسال نظر
شقایق پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ http://asemaani.mihanblog.com/

سلام به منم سر بزن
آپم
تبادل لینک هم می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد